Klacht

Een behandelend mondhygiënist zal al het mogelijke doen om de patiënt de zorg te bieden die nodig is. Indien de verleende zorg onverhoopt van mindere kwaliteit is dan gewenst, kan een patiënt een klacht indienen. Alle vrijgevestigde mondhygiënisten, die lid zijn van de NVM, zijn automatisch aangesloten bij de Landelijke Klachtencommissie Paramedici Eerste Lijn, die klachten in behandeling neemt en beoordeelt.

Voor de mondhygiënist in loondienst, verloopt de klachtenregeling via diens werkgever (veelal een tandarts).

Wilt u meer informatie over klachtenprocedures? Neem dan contact op met het secretariaat Klachtencommissie Paramedici Eerste Lijn:

Nederlands Paramedisch Instituut
Postbus 1161
3800 BD Amersfoort
tel. (033)4216189
http://www.paramedisch.org

De mondhygiënist voor een gezond gebit

Mondhygiënistenpraktijk Marín
Schepenlaan 36b
1503HL Zaandam

Alleen op afspraak vrijdag:
Vlietsend 9b
1561AA Krommenie

Tel. 0624846529
email: info@marinmondzorg.nl

Een bezoek aan de mondhygiënist is aan te raden wanneer:

Mondhygiënistenpraktijk Marín    |    Tel. 0624846529    |    email: info@marinmondzorg.nl

Mondhygiënistenpraktijk Marín
logo
slideslideslideslideslideslide
Mondhygiënistenpraktijk Marín